АВТО СИМУЛАТОР
АВТО СИМУЛАТОР
160,000.00 лв.
Професионален авто симулатор за водачи на МПС, Трактор и Камион
XV-CH01 е симулатор за обучение кандидат шофьори, който може да се използва с три монитора. Оборудването е направено от оригинални части от автомобили на марката Volkswagen.
Воланът, скоростна кутия+лост, мигачи, рамо на чистачките, педалите, ръчната спирачка, регулируемата седалка, предпазния колан и таблото на симулатора се състоят от реално оборудване на автомобил. Можете да видите всички видове предупредителни светлини като индикатор за скорост, скоростомер, светлинни сигнали, система за аварийни мигачи, предупредителна лампа за предпазния колан, предупредителна лампа за ръчната спирачка, предупредителна лампа на двигателя, предупредителна лампа за акумулатора, предупредителна лампа за масло и сигнал за дълги светлини. Това оборудване работи заедно с интегрирана софтуерна система.
Предупредителните светлини не са на монитора, а на таблото, което работи с аналогова система. Всеки хардуер на симулатора може да се контролира чрез софтуера за симулация. По този начин оборудването на автомобила може да бъде проследено по електронен път.
Софтуерът за симулация е изграден върху реалната физика на превозните средства. Автомобилът, който се използва за софтуера, е VW Polo. Мощността на двигателя, кривите на въртящия момент, обхвата на предавката, стойностите на амортисьорите, спирачните стойности, данните за теглото и разхода на гориво, обхватът на задействане на съединителя, стойностите на триене и инерция на двигателя и чувствителността на волана са обработени едно към едно от софтуера. Ако желаете, можете да промените тези стойности, за да промените автомобила в системата.
Софтуерът е практичен и лесен за употреба. След като кандидатът за водач въведе своя номер, той може да избере сценарий (градски, междуградски, магистрала, тренировки за планина, тренировки в паркове, натоварено и не толкова натоварено движение, четири сезонни климатични условия и денонощни условия) между 5 и 50 минути.
Имаме сценарии, които измерват възприятието и рефлексите на кандидата за водач. По време на обучението кандидатът за водач е информиран за правилата за движение на глас и текст под формата на изображения и аудио. Докато вашият кандидат за водач продължава да шофира в тези сценарии, системата за оценка в симулационния софтуер ще оценява кандидата за водач с точкова система и ще записва тези оценки.
Тези оценки се записват в системата и могат да бъдат отпечатани за допълнителна информация. Системата също така създава анализи и визуализации от записаните данни, с които можете да видите графични отчети за вашия кандидат за водач.
Графичният изглед на анализираните данни ще ви помогне да придобиете представа за процеса на обучение на кандидата за водач и ви помага да вземете решение за методите за допълнително обучение.
ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ
XV-CH01 симулатор за обучение по шофиране се състои от два основни елемента; софтуер и оборудване за симулация.
СИМУЛАТОРНО ОБОРУДВАНЕ НА ШОФИРАНЕ
Симулаторното оборудване XV-CH01 се състои от истински части от превозни средства, за да може човекът да се научи на правилата на шофиране.
Текущи характеристики на симулатора:
– Кабина
Симулаторът има отделение, което съдържа действителни контроли на превозното средство.Управлението на превозното средство в кабината е на действителните места и позиции като на истинско превозно средство.В кабината е налична LED и звукова система, за да се интегрира потребителя в симулационната среда. Съдържа елементи, които контролират действителното управление на превозното средство (кормилното управление).
– Волан и клаксон на автомобила.
Воланът е оригинален на марката VW. Във волана се предлага интегрирана въздушна възглавница с марка VW.Броят завъртания на волана съответства на броя на истинския. -На волана е наличен клаксон. Твърдостта на волана е същата като на истински автомобил. Когато воланът се завърти или освободи, той автоматично стига до средата, както е в реалните превозни средства. За тази система са използвани истински части за превозни средства.
– Скоростна кутия
Съвместим със системата на съединителя. Както е в реалните превозни средства, предавката се променя само ако съединителят е натиснат. Поставянето на колата в неутрално положение може да се почувства ясно от обучаващия се. Смените се случват същото като в истинско превозно средство. За спирачката, газта и съединителя са използвани истински педали. Твърдостта на педалите съответства на педалите на истинско превозно средство и може да се контролира с балансиращи бутала.
Обхватът на захващане на съединителя може да се регулира чрез софтуера. Чувствителността на ускорителя може да се регулира чрез софтуера. Чувствителността към спирачката също може да се регулира чрез софтуера.
– Регулируема седалка за водача.
Седалката на водача е като в действителните превозни средства и може да бъде регулирана напред-назад.
– Сигнален превключвател за ляв и десен сигнал.
Сигналните превключватели са от марката VW. За да се симулира истинска кола, превключвателят на сигнала е поставен едно към едно от лявата страна заедно с волана. След използване на превключвателя на сигнала той се връща в първоначалното си положение веднага щом волана е завъртян. След подаване на десния сигнал, десният сигнален индикатор мига на таблото. След подаване на левия сигнал, лявата сигнална лампа мига на таблото.
– Прекъсвач за включване / изключване
За превключвателя за включване / изключване на светлината са използвани истински контроли за превозни средства на марката VW. Има светлинен превключвател за светлината за паркиране. За късите светлини има превключвател за включване / изключване. В превключвателя на сигнала има интегриран превключвател за включване / изключване на дълги светлини.
Веднага щом късите светлини се активират, светлината за къси светлини се включва на таблото за управление. Веднага след като светлините на дългите светлини се активират, индикация се включва на таблото за управление.
– Чистачки
За управление на автомобила са използвани истински рамо на чистачките на марката VW.Рамото на чистачките е отдясно свързано с волана, като има различни степени на скорост, както е в реалните превозни средства.
– Ключ за запалване
Щом ключът за запалване се завърти, индикаторите на таблото светват. Ключът на автомобила на симулатора за обучение на шофьори е със същия размер като на истински ключ за запалване на VW.
– Предпазен колан
Използван е истински предпазен колан. Предпазният колан започва от горната част на лявото рамо, затваря областта на талията и гърдите, както при истинските предпазни колани. Ако предпазният колан не е закрепен, светва предупредителната лампа на таблото.
– Ръчна спирачка
Използвана е истинска ръчна спирачка. Както е в реалните превозни средства, ръчната спирачка е разположена зад предавката и е лесно достъпна за дясната ръка. Предупредителната лампичка се включва веднага щом ръчната спирачка се използва.
– Арматурно табло
На таблото за управление има скоростомер и километраж.
Ляв/десен индикатор на мигачите.
Индикаторите за къси / дълги светлини
Предупредителна лампа за ръчна спирачка.
Предупредителна светлина на предпазния колан.
Предупредителна лампа за аварийна мигаща система.
Предупредителна лампа за акумулатор.
Предупредителна светлина на двигателя.
Предупредителна лампа.
Веднага след като системата за аварийни мигачи се активира, предупредителните лампи ще мигат синхронно, както в реалните автомобили.
2.2. ПРОФЕСИОНАЛЕН СОФТУEР ЗА ОБУЧЕНИЕ
Софтуерът за симулация е разработен, за да научи хората да използват превозно средство и правилата за движение. Следните основни елементи са включени в софтуера на симулатора.
– Физика на автомобила
Физическото поведение на превозното средство, използвано в софтуера на симулатора, съответства на истински автомобил.
Спирачната дистанция е същата като при истинско превозно средство.
Спирачното разстояние по време на снежно и дъждовно време или на хлъзгави подове варира, в зависимост от триенето на околната среда, в сравнение с нормалното време.
Ъгълът на завъртане кореспондира със скоростта на автомобила и съответства на истински автомобили.
По време на тренировки за изкачване и спускане автомобилът може да отстъпи назад.
– Динамика на превозното средство
Мощността и скоростта на двигателя, стойността на въртящия момент използвани в софтуера, са същите като при истинския автомобил.
Автомобилът може да се люлее според неравностите на пътното платно. Тъй като сцеплението на гумите към пътя намалява по време на снежно и дъждовно време, най-вероятно е превозното средство да се плъзга. Обучаващите могат да практикуват възможни ситуации като тази чрез симулационния софтуер.
Основните данни за автомобила по време на симулационното обучение (конски сили, диапазони на предавките, информация за въртящия момент, данни за окачването, гуми, предно / задно / задвижване на четирите колела) могат да бъдат конфигурирани чрез софтуера.
– Трафик
Текущият трафик е симулиран от софтуера. Автомобилите и пешеходците се държат в рамките на правилата за движение.
Светофарите се включват и изключват, както в реалния живот. На светофарите се показват червени, жълти и зелени индикатори в предварително определени интервали от време.
Пътните знаци и пътните маркировки, използвани в Турция, присъстват в софтуера.
Всички пътни знаци и маркери на софтуера се поставят в сценариите според правилата за движение
Превозни средства като линейка или полицейски автомобили, които имат приоритети за движение, са достъпни в програмата.
Предвидени са ограничения на скоростта в зависимост от видовете път. (Град, държава, магистрала)
Условията на движение могат да бъдат променени на по-малко трафик, нормален и плътен трафик в зависимост от състоянието на обучение.
– Рефлекторно развитие
Превозните средства в движение нарушават правилата за движение до определено разширение. Поради тези нарушения в движението кандидат-шофьорът е в състояние да разработи рефлекси и да тренира възприятието си.
– Сценарии за обучение
Записва се сценарият, при който кандидат-шофьорът се обучава.
Могат да се следват сценариите, в които кандидат-шофьорът трябва да участва.
Данните, възникващи по време на сценария на обучение, се записват.
Има различни сценарии в града.
Има обучение с наклонени пътища.
Има сценарии за шофиране по магистрала.
Предлага се обучение за паркиране.
Има писти за тренировка на волана.
Предлага се обучение за междуградско шофиране.
Предлага се обучение за шофиране в град.
– Огледала
Лявото, дясното и задното огледало се предлагат в програмата с ъгли на видимост в реалния живот. Кандидат-шофьорът може да управлява автомобила, докато контролира огледалата.
Кандидат-шофьорът може да използва огледалата, докато паркира колата.
Скоростта и разстоянието на други превозни средства и предмети, които се виждат в огледалата, отговарят на действителните.
– Метеорологични условия
Предлага се обучение на водача при слънчево време.
Възможност за обучението на водача при дъждовно време.
Рамките на чистачките са налични в програмата и те работят интегрирани с оборудването.
Предлага се обучение на водача в снежно време.
Предлага се обучение на водача при мъгливо време.
Продължителност на обучението и мониторинг
Получените обучения, дати на обучение и продължителност се записват.
Обученията, които трябва да бъдат получени, се уточняват предварително, като ако липсва обучение, системата автоматично издава предупреждение.
– Време за тренировка
Водачът може да тренира по всяко време на деня.
Нощните и дневните условия се симулират чрез програмата.
– Звукови сигнали
Щом ключът за запалване се завърти, звукът на двигателя ясно се чува. Звукът на двигателя се увеличава или намалява в зависимост от налягането, приложено към педала за газ. Присъстват звуци на двигателя и звукови изменения на други превозни средства в движение.В програмата са достъпни звуци на превозни средства като линейки или полицейски автомобили, които имат приоритети за движение.
При натискане на клаксона върху оборудването се появява звук. Предлагат се специални звукови ефекти в случай на движение, внезапно спиране или инцидент. На разположение са звуци от природата като дъжд.
– Критерии за измерване и оценка.
Системата оценява в съответствие с критериите за оценка от приложение 3 и приложение 4 към указаните инструкции.
Следните посочени критерии трябва да бъдат измерени и записани по време на симулационното обучение, за да бъдат записани по-късно.
Инциденти
Използване на клаксона отвъд предназначението му
Грешка при промяна на лентата
Нарушение на пътното платно
Преместете предавката в неутрално положение, докато шофирате
Форсиране на двигателя
Дрифт
Нарушаване на следващото разстояние
Настъпване на газта, докато предавката е в неутрален
Удряне на манекените на тренировъчното поле, нарушаване на светофари
Не се носи предпазният колан
Смяна на ленти, без да се посочва
Форсиране двигателя
Нарушават се знаци за спиране
Внезапно спиране
Форсиране на газта и удар
Шофиране в платното за насрещно движение
– Отчети
Всички данни, записани по време на симулацията, могат да бъдат наблюдавани чрез името, фамилията или идентификационен номер.
Всички данни за обучение могат да се отчитат при желание.
Всички отчети могат да бъдат отпечатани на листове хартия A4.
Данните за обучението могат да бъдат анализирани графично.
Обучението на кандидата може да се гледа от обучаващия от друг компютър.
Свържете се с нас на:
тел.: 0897 943 413
Налично за предварителни продажби
Свързани продукти
-
добави в любимидобави в любими
-
добави в любимидобави в любими
-
добави в любимидобави в любими
-
добави в любимидобави в любими